Háztól-házig szolgáltatás
Kérjük legyen kedves kiválasztani a javítás típusát. A gördülékeny áruszállítás érdekében, amennyiben módjában áll, legyen szíves a kötelező mezőkön felül, a választható mezőket is adatokkal feltölteni.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a készülékét mechanikai sérülés (beázás, törés, repedés, esés stb.) vagy elemi kár (villámcsapás, eső áztatta készülék stb.) érte, úgy a gyártói szabályozásokat szem előtt tartva legyen kedves a „Fizetős javítás” lehetőséget választani, mivel szervizünk ilyen esetben nem tudja azt a jótállás keretein belül kezelni.
Továbbá tájékoztatjuk kedves ügyfelünket, hogy a készülék beküldésekor, legyen szíves a megfelelő csomagolóanyagot és csomagolási módot kiválasztani, annak érdekében, hogy készülékén ne keletkezzenek esetleges károk a szállítás során.
Biztonságos csomagolás
Előkészület
A csomagolásnál figyelembe kell venni a feladni kívánt áru típusát, súlyát és a csomagolóeszköz jellemzőit.
Külső csomagolás
A megfelelő védettséget nyújtó csomagolás jó minőségű, vízálló, legalább háromrétegű kartondoboz. Az új dobozok a legjobbak, anyagában sérült vagy gyűrött csomagolóanyag nem ajánlott. Használt kartondoboz esetén, ellenőrizze annak minőségét és tartósságát.
Belső tér kitöltése
A dobozon belül az üres részeket célszerű töltőanyaggal kitölteni. Az árunak a dobozon belül nem szabad elmozdulnia, a kitöltőanyag feleljen meg az áru jellemző tulajdonságainak. Csomagoláson belül a termékek ne érintkezzen egymással, illetve közvetlenül a doboz falával.
Rögzítés, ragasztás
A dobozokat ragasztószalaggal körben meg kell erősíteni. A nehezebb vagy nagyobb csomagok esetén erősebb vagy dupla ragasztás célszerű, valamint a sarkok megerősítése és élvédők használata javasolt.
Címzés
A régi címzést vagy irányító cetlit el kell távolítani a feladás előtt. A csomagokat ne pántolja össze, külön-külön adja fel ezeket. Minden csomagnak jól azonosíthatónak kell lennie.

Garanciális javítás
Kérjük legyen kedves a számlát és/vagy kitöltött lepecsételt jótállási jegyet előkészíteni (vagy annak másolatát), majd a csomagban a készülék mellé helyezni.
A készülék egyedi azonosítójának megállapításához (IMEI szám/SN) használja a tárcsázót és írja be a *#06# kombinációt. Amennyiben a készüléket nem lehet bekapcsolni, ellenőrizze a SIM tálcát, vagy a készülék hátoldalát. TV-k esetében szintén a készülék hátoldaláról olvasható le az egyedi azonosító.
Garanciális javítás
Kérjük legyen kedves a számlát és/vagy kitöltött lepecsételt jótállási jegyet előkészíteni (vagy annak másolatát), majd a csomagban a készülék mellé helyezni.
A készülék egyedi azonosítójának megállapításához (IMEI szám/SN) használja a tárcsázót és írja be a *#06# kombinációt. Amennyiben a készüléket nem lehet bekapcsolni, ellenőrizze a SIM tálcát, vagy a készülék hátoldalát. TV-k esetében szintén a készülék hátoldaláról olvasható le az egyedi azonosító.

Fizetős javítás
Fizetős javítás esetén, a háztól-házig szolgáltatás várható költségeiről az Általános Szerződési Feltételekben tájékozódhat.
A készülék egyedi azonosítójának megállapításához (IMEI szám/SN) használja a tárcsázót és írja be a *#06# kombinációt. Amennyiben a készüléket nem lehet bekapcsolni, ellenőrizze a SIM tálcát, vagy a készülék hátoldalát. TV-k esetében szintén a készülék hátoldaláról olvasható le az egyedi azonosító.
Fizetős javítás
Fizetős javítás esetén, a háztól-házig szolgáltatás várható költségeiről az Általános Szerződési Feltételekben tájékozódhat.
A készülék egyedi azonosítójának megállapításához (IMEI szám/SN) használja a tárcsázót és írja be a *#06# kombinációt. Amennyiben a készüléket nem lehet bekapcsolni, ellenőrizze a SIM tálcát, vagy a készülék hátoldalát. TV-k esetében szintén a készülék hátoldaláról olvasható le az egyedi azonosító.